חכ"ל איתן כבל על חוק בן גביר: "הופך את הביטחון לפוליטיקה"

אסתי פלד 1 Comment on חכ"ל איתן כבל על חוק בן גביר: "הופך את הביטחון לפוליטיקה"

ח"כ לשעבר איתן כבל לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "יש כאן סיפור הרבה יותר גדול מבן גביר. ביטחונם של אזרחי ישראל זה עניין אמיתי, בן גביר הופך את זה למשהו פוליטי" | האזינו

צילום: בן גביר: נעם מושקוביץ דוברות הכנסת. כבל: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שחוק בן גביר עבר בכנסת בקריאה ראשונה, שוחח ח"כ לשעבר איתן כבל עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית", והביע את עמדתו על החוק: "

"בסוף זה עניין של איזונים ובלמים. הבעיה עם החוק הזה היא שהוא לא באמת רוצה לייצר מנגנון שמדבר על קביעת מדיניות. ניכרת הפרזה מטורפת בדרישה של בן גביר. הוא רוצה להיות ממש מפכ"ל על. הוא הופך את התפקיד של המפכ"ל לכלי ריק מתוכן" פתח כבל את השיחה.

"אם הוא היה רוצה להוביל מהלך משמעותי, זה לא היה עובר בחקיקת בזק. מהלך כזה לא אמור לעבור בחקיקת בזק. הוא היה צריך לחכות ולראות את התפקיד מבפנים, ולא ישר לממש את חלומותיו הרטובים".

"אני בעד שינויים במשרד הזה, שי חשיבות רבה לשנות שם דברים. צריך משטרה חזקה שהציבור מכבד אתה, אבל קודם כל צריך להחליט מהי המשטרה, האם היא סוג של צה"ל, או משטרה שעוזרת גם לסיפורים של גניבות רכוש ופריצה לדירות, זה כבר הפך לתלונות שלא מתייחסים אליהם והתיקים נסגרים מחוסר עניין לציבור".

"אף אחד היום לא רוצה להיות שוטר. אין לו כלים, הוא מבוזה. בן גבין יעשה הוקוס פוקוס? יש כאן סיפור הרבה יותר גדול מבן גביר, לדעתי הוא עושה מכל העניין הזה מהלך פוליטי. ביטחונם של אזרחי ישראל זה עניין אמיתי, בן גביר הופך את זה למשהו פוליטי".

לגבי חוק דרעי אמר: "אין לי סנטימנט גדול לאריה דרעי. אבל יש מחלוקת מאד גדולה. נכון שהוא פועל כרגע לפי הספר, אבל יש כאן בעיה. זה שצריך חקיקה מיוחדת בשבילו גורמת להרבה אנשים באי נוחות".

האזינו לריאיון המלא:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    למה לתת לקשקשן לשעבר במה כאילו הוא אורים ותומים כל סמאל שיעלה לשידור ילכלך על רצון הבוחרים לאחר עלית הימין לשלטון ובטח דואגים לדמוקרטיה הם דואגים שצערכת המשפט והמשטרה ימשיכו לשרת את הסמאל למרות שאינם בשלטון